Odrzucona kampania na Facebooku

Jak stworzyć kampanię na Facebooku, aby uniknąć zastrzeżeń ze strony Facebooka?

Reklama na Facebooku posiada wytyczne które należy przestrzegać, aby została ona zaakceptowana i opublikowana. Należy pamiętać że jeżeli nie zastosujemy się do zasad prosperujących w social mediach i wielokrotnie nasze kampanie będą odrzucane możemy spodziewać się blokady konta.

Do jednych z ważniejszych wytycznych należą rodzaje promowanych ofert:

nie wolno promować informacji dotyczących: materiałów wybuchowych, broni, tytoniu substancji nielegalnych, oraz treści wzywających do nienawiści.
Zaostrzenia funkcjonują również w określonych grupach wiekowych dotyczące konkretnych produktów np. antykoncepcji która nigdy nie wyświetli się poniżej określonego wieku, suplementy diety, oraz alkohol należy również do tego ograniczenia.
Jako materiały zabronione Facebook potraktuje również treści dyskryminacji wyznaniowej czy pochodzenia.

Dlaczego mimo iż stosuję zasady etyki nadal moje reklamy nie są wyświetlane?


Ważną rolę w akceptacji bierze udział grafika użyta w naszej reklamie, a właściwie treść która na niej jest. Treść powinna zostać naniesiona poprzez „narzędzie nakładek tekstowych” w innym przypadku reklama zostanie odrzucona. Wyjątkiem będzie obrazek z książką na której treść jus elementem książki, lub infografiki, płyty itd.
Na obrazku nie wolno przedstawiać funkcji które nie istnieją np. HD, obrazek przycisku itd.
To nie koniec wytycznych, nasze URL do którego odwołujemy musi być zgodne ze stanem na Facebook. Jeśli obrazek przedstawia markowe produkty, a na naszej stronie docelowej brak tej marki to nasza kampania również zostanie odrzucona.

Perspektywa w której przedstawiamy grafikę ma również znaczenie. Aby uniknąć niepowodzeń zachęcamy do kontaktu z naszym specjalistą.

Sabina Zmarlak

Sabina Zmarlak

Właściciel Agencji Reklamowej

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on print
Drukuj