Google AdWords

Płatna reklama w Google

Linki Sponsorowane

Natychmiastowy efekt – zaraz po uruchomieniu kampanii.
Trafność – docieramy do Twojego klienta w momencie, gdy wpisuje słowa kluczowe w wyszukiwarkę.
płacisz tylko za kliknięcie.
Zwiększamy liczbę konkretnych odwiedzin na stronie, zwiększamy liczbę konwersji. Podnosimy popularność witryny.
Mierzalność – możemy uzyskać bardzo dokładne dane statystyczne dotyczące skuteczności działań marketingowych.

Wszystko pod kontrolą

Zanim kampania Ad words ruszy – sprawdzimy w jakij cenie w określonym obszarze są Twoje wybrane frazy kluczowe,
Planer fraz kluczowych Google pozwoli nam również na podanie fraz bliskoznacznych, aby wybrać faktycznie te, które są w ostatnim miesiącu najpopularniejsze.
Dbamy o to aby Twoja kampania była skuteczna.

 

Określony czas kampanii

To Ty decydujesz kiedy Twoja kampania ma być na Topie. Z przyczyn naturalnie technicznych minimalny okres rozliczeniowy to miesiąc.
Po miesiącu otrzymują Państwo dokładny raport dotyczący odwiedzin klienta spowodowaną kampanią:
ilość wyświetleń kampanii, ilość kliknięć, skąd miały miejsce kliknięcia, Konkretną kampanię możemy również nakierować na konkretną grupę wiekową, płeć, a nawet na szacunkowe zarobki.

 

Jak to działa?

Optymalizacja

Podstawą skutecznej kampanii Google Ads jest jej optymalizacja. Testowanie różnych treści reklamowych, wykluczenia niskiej jakości słów kluczowych czy nawet optymalizacja emisji reklam pod kątem najskuteczniejszych godzin, to zaledwie ułamek możliwości.

Płatność za efekt

Płacimy tylko za odwiedziny użytkowników zainteresowanych naszą ofertą. Oczywiście Google oferuje również inne modele rozliczeń, jednak płatność za kliknięcie jest dominująca.

Raport

Jesteśmy w stanie określić z jakiego zapytania trafił do nas użytkownik, który wysłał formularz kontaktowy czy - w przypadku sklepu internetowego - za jaką kwotę dokonał zakupu.

Typy kampanii Google Ads

Koszt kliknięcia wynosi od kilkudziesięciu groszy do nawet kilkunastu złotych w najbardziej konkurencyjnych branżach. Najczęściej jednak, koszt pozyskania potencjalnego klienta wynosi kilkadziesiąt groszy.
Google Ads działa w oparciu o system aukcyjny. Im więcej konkurencyjnych firm włącza się do rywalizacji o wysokie pozycje w linkach sponsorowanych, tym stawka za kliknięcia jest większa.